دانشجـــــویان کامپیوتـــــر 91 دانشگاه آزاد پیــــرانشهـــر
دانشـــجویـــان رشتـــه کامپیوتــــر 91 پیرانـــشهـــر

جابز را همه با آن شوهای تجاری خارق‌العاده‌اش در مک ورلد می‌شناسیم و به یاد می‌آوریم ، در حالی که با انرژی زیاد و مشتاقانه خصوصیات محصولات جدیدش را تبلیغ می‌کند و به رخ می‌کشد، محصولاتی که حتی اگر از دید خبرگان، بهترین کالا در رده خود نیستند، از نظر زیبایی‌شناسی، بهترین هستند زندگی جابز واقعا خواندنی است



ادامه مطلب ...

شخصیت شماره یک سال ۲۰۱۰، یکی از ۱۰ ثروتمند اول دنیا، رئیس فیسبوک و محبوب قلب‌ها! این‌ها القابی است که مارک زاکربرگ آن‌ها را به همراه خود دارد. اما چطور او این عناوین را به دست آورده؟

مارک زاکربرگ موسس فیس‌‌بوک ، متولد ۱۴ می ۱۹۸۴ در ایالت متحده آمریکا است. او یک برنامه نویس کامپیوتری، بنیانگذار و رئیس سایت شبکه اجتماعی فیس‌بوک است. مارک اکنون به عنوان مدیر اجرایی شرکت فیس‌بوک فعالیت می‌کند.



ادامه مطلب ...
جمعه 8 دی 1391برچسب:بیوگرافی بیل گیتس, :: 17:15 ::  نويسنده : یحیی خالدی

“ویلیام هنری گیتس” سوم مشهور به “بیل گیتس” (Bill Gates)، در ۲۸ اکتبر سال ۱۹۵۵ در یک خانواده ی متوسط در شهر “سیاتل” آمریکا به دنیا آمد. پدر بیل، “ویلیام هنری گیتس دوم”، وکیل دادگستری و یکی از سرشناسان شهر “سیاتل” است. مادر او آموزگار مدرسه و یکی از اعضای “هیئت مدیره” (United Way International) بود که در امور خیریه نیز فعالیت داشت. بیل گیتس در این خانواده و در کنار دو خواهر خود رشد کرد. بیل در کودکی بیشتر وقت خود را در کنار مادربزرگ سپری کرد و از او تاثیر بسیار گرفت. وی از همان دوران کودکی، روحیه ی رقابت طلبی خود را نشان داد و تلاش می کرد تا در هر زمینه ای از دوستان خود پیش باشد.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


بـــه وبلاگ دانشجــویـــان کامپیوتـــــر خوش آمدیــــد. شما عزیزان میتوانید عضو شویـــــد مطالب مهمتر و مفید برای کاربران بزارید.با تشکـّـــر
آخرین مطالب



خبرنامه وب سایت:






<-PollName->

<-PollItems->